برخی از حرف ها هستند که هرگز نباید در محل کار به همکاران خود بگویید
زیرا روزی برعلیه شما استفاده می شوند و موقعیت کاری شما را به خطر می
اندازند. با اینکه شوخی کردن با دوستان در محل کار بد نیست اما باید
حواستان جمع باشد تا در زمان مناسب این صمیمیت و شوخی ها را تمام کنید و
دیگر ادامه ندهید.
دنیای فناوری به سرعت در حال رشد است، صنعت
خودروسازی هم در حال پیشرفت و فناوریهای
جدیدی را برای امنیت و راحتی بیشتر ما به ارمغان میآورد.
برخی از این فناوریها صرفا اختراعی
جدید هستند اما بیشتر فناوریهای این صنعت
یا صرفاً برای امنیت بیشتر سرنشینان ساخته میشوند
و یا نیمنگاهی به امنیت سرنشینان هم دارند.
در بررسی که از این فناوریهای جدید
داشتیم، برخی از آنها را نه
تنها انقلابی در صنعت خودروسازی، بلکه انقلابی در حمل و نقل انسان یافتیم.
ما هم مثل شما دقیقا اطلاع نداریم، اما بر اساس آنچه
که در حال حاضر در حال آزمایش شدن است و آنچه
که امروزه در خیابانها میبینیم،
به این نتیجه رسیدیم که برخی از این فناوریها
شانس بالاتری برای استفاده شدن در خودروهای نسل بعدی را دارند. بعضی از این فناوریها
به ما امنیت بیشتری میدهند، برخی
دیگر اطلاعات را به شیوهای جدید برایمان
به تصویر میکشند و برخی هم به ما اجازه میدهند
که دستهایمان
را پشت سر گذاشته و تنها از سواری لذت ببریم! در ادامه باما باشید تا از شماره پنج
به شماره یک برسیم.
5.خودروهایی
که در مسیر با هم در ارتباط هستند
خودروسازان برای تحقیق و توسعه فناوری ارتباط خودروها
با هم و ارتباط خودرو با اجسام اطرافش سخت در تلاش هستند.تصور
کنید که به چهار راهی نزدیک میشوید و خودرویی
هم چراغ قرمز را ردمیکند.
شما در ابتدا متوجه خودروی متخلف نمیشوید
اما این سیستم با استفاده از سیگنالهای
دریافتی متوجه خطر برخورد میشود و به
شما هشدار میدهد و شاید هم برای جلوگیری از برخورد
به صورت خودکار ترمز کند. پیشتر درمعرفی برترین فنآوریهای به کار رفته در خودروهابه معرفی این فناوری پرداخته بودیم.
فناوری جدیدی با نام "خودرو به خودرو" یا “V2V” به منظور تلاش برای کاهش تصادفات جادهای
توسط خودروسازانی همچون شرکت فورد در حال آزمایش است. سیستم “V2V” یک خودرو از وایرلس برای ارسال و دریافت اطلاعات از خودروهای
اطراف خود استفاده میکند، اطلاعاتی
مانند سرعت و جهت حرکتشان. در مرحله بعدی این اطلاعات بین خودروهای اطراف فرستاده میشود
تا سیستمها بتوانند فاصله مطمئن از هم دیگر
را رعایت کنند. محققان دانشگاه MIT درحال
کار بر روی الگوریتم سیستم “V2V” برای تحلیل اطلاعات دریافتی هستند تا در
مواردی که خطر برخورد وجود دارد، سیستم بتواند اقدامات اجتنابی را انتخاب کند. در
بررسی که سازمان کنترل ترافیک آمریکا در سال 2010 انجام داده بود، آمده است که
سیستم "خودرو به خودرو" پتانسیل کاهش دادن 79 درصدی تصادفات جادهای
را دارد.
اما این تنها سیستمی نیست که محققین بر روی آن کار
میکنند،
بلکه سیستم "خودرو به علائم" و یا “V2I” هم در
حال تست شدن است. سیستم “V2I” قادر به ارتباط برقرار کردن با علائم
ترافیکی و چراغهای ترافیکی
است. به علاوه این سیستم توانایی برقراری ارتباط با سیستم ترافیکی را دارد که به
آن اجازه میدهد بهترین مسیر حرکتی را انتخاب کند.
سازمان کنترل ترافیک آمریکا بر این باور است که همکاری سیستم های “V2V”
و “V2I” در کنار هم، تمامی تصادفات جادهای
را به میزان 91 درصد کاهش خواهندداد.ارتباط
شرکتهای
خودروسازی و دولتمردان برای توسعه و پیشرفت این فناوریها
امیدوار کننده است. تمامی این سیستمهای
ارتباطی، ما را به سمت فناوری بعدی در این لیست سوق میدهند.
4.خودروهای
تمام اتوماتیک
ایده ساخت خودروهایی تمام اتوماتیک چندان هم جدید
نیست. بسیاری از فیلمها و سریالهای
تلویزیونی این ایده را به نمایش گذاشتند، در حال حاضر هم خودروهایی هستند که قابلیت
پارک خودکار دارند. خودروی تمام اتوماتیک واقعی، ماشینی است که میتواند
به طور اتوماتیک حرکت کند، بدنیست بدانید ساخت و تولید این دست خودروها از آنچه
فکرش را میکنید نزدیکتر
است.
پایداری و رشد یک سازمان و یا شرکت نیازمند فروش بالا می باشد
که در اینجا 101 فرمان برای آن را ذکر می نماییم شما میتوانید با پیروی از
این 101 آزمون موفقیت خود را تضمین کنید.
1. نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید. 2.به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک بشوید که به آنها خواهید فروخت 3.همیشه به توصیه دیگران درباره سرووضع و نحوه حضورتان گوش کنید. 4. اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتماد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید. 5. سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید. 6. مطالعه و شرکت دوره های آموزشی را با قصد کسب اهداف خاص کمی انجام دهید. 7. مطالعه و مهارت هایی را که فرا می گیرید مرتبا مرور و تمرین کنید. 8. توصیه های ارائه شده به کار ببندید و ببینید آیا در مورد شما نیز کاربرد دارند یا خیر. 9. درباره مطالبی که یاد می گیرید. با دیگران صحبت کنید. این کار یا د آوری مطالب را راحت تر می کند. 10. ببینید در چه مواردی از کاغذ استفاده می کنید و موارد زائد را حذف کنید.
.نه هدفی، نه توقع و انتظاری بسیاری
از شرکتها در واقع نمیدانند که از بازاریابی چه میخواهند یا انتظارشان
از تلاشهای شبانهروزی چیست. ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظیم کنید. سپس،
بپذیرید که بازاریابی یک مرحله است. در پایان، همواره از تناسب مراحل با
اهدافتان، اطمینان حاصل کنید.
2. نداشتن خرید(buy in) مجریان،
مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی میتوانند
زیانآور
پیشنهاد
با ارزش برای فروش جمله کوتاهی است که با شفافیت، فوایدی را که مشتری
بالقوه با استفاده از محصول، خدمات یا فکر شما به دست میآورد بیان میکند،
این جمله گویش فروش را آنقدر ساده میکند که مشتری به راحتی متوجه آن
میشود و آن را به خاطر میسپارد.
این جمله الزاما باید به شیوه مخصوصی
بیان شود؛ زیرا توصیف ساده خصوصیات و تواناییهای پیشنهاد به تنهایی کافی
نیست. بیان پیشنهاد باید دقیقا روی آنچه مشتری میخواهد و برای آن ارزش
قائل است، تمرکز کند. مشتری میخواهد مشکلاتش را حل کند، راهحلهای موجود
را بهبود بخشد، زندگی بهتری داشته باشد، کسبوکاری بهتر، وسیعتر و با سرعت
بیشتری انجام دهد.
خلق یک پیشنهاد با ارزش برای فروش یک
تکنیک مفید بازاریابی است که موارد استفاده وسیعتری از بازاریابی محصول
دارد. در نهایت با استفاده از این ابزار مشتری باید به این جمله برسد: «بله
،این برای من مناسب است!»
معرفی ابزار
مشتری میپرسد: «چرا من باید این محصول
را بخرم؟» و پیشنهاد با ارزش فروش شما باید به این سوال به اختصار پاسخ
دهد. رمز خلق یک پیشنهاد با ارزش فروش خوب این است که محصول یا ایده خود را
به خوبی بشناسید و بدانید که چطور با رقبای خود مقایسه میشود و رقابت
میکند؛ از همه مهمتر برای پاسخ به این سوالات خود را به جای مشتری
بگذارید.
پیشنهاد با ارزش فروش میتواند با پاسخ
گام به گام به مجموعهای از پرسشها ایجاد شود. با پاسخ به این پرسشها،
اجزای خلق یک پیشنهاد با ارزش فروش را در اختیار خواهید داشت که به این
سوال مشتری پاسخ میدهد:«چرا من باید این محصول یا این فکر خاص را بخرم؟»
گام اول: مشتری خود را بشناسید.
با نگاهی به جایگاه مشتریتان، این سوالات را از خود بپرسید:
1) او کیست؟ شغلش چیست و به چه چیز نیاز دارد؟
2) دنبال چه بهبودهایی است؟
3) ارزشهای او چیست؟
نکته مهم: اگر نمیدانید، بپرسید!
اگر دوباره این پرسشها را از خود
بپرسید، به سادگی میتوانید حدس بزنید مشتری چه میخواهد و در کجا دچار
اشتباه شدهاید. پس مقداری تحقیقات بازار انجام دهید: با سوال مستقیم از
مشتریان، یک سوال گروهی یا یک نظرسنجی به سادگی این کار قابل انجام است.
«تحقیقات بازار» فقط ویژه مشتریان بیرونی نیست و برای بازارهای دیگر
فروشندگی
شغل شریفی است،چرا؟ چون تقریبا این فروشنده ها هستند که نیازهای عمومی و
روزانه ی ما را برطرف می کنند؛ نیازهایی همچون مواد غذایی، البسه، مواد
بهداشتی و درمانی،طیف گسترده ای از خدمات و صدها موارد دیگر. زمانه به سرعت
در حال عوض شدن است.
امروزه
متاسفانه با توجه به فرهنگ جوامع مختلف فروشندگی به درستی معنا نشده است و
عده ی کثیری از عموم
بیشتر
شرکت های موفق در دوران رکود شرکت هایی هستند که نه تنها از هزینه های
بازاریابی خود نمی کاهند بلکه با به کار بردن شیوه هایی هوشمندانه در
بازاریابی، خود را با رفتار جدید مصرف کنندگان وفق می دهند
چگونه به تغییر بودجه واکنش نشان دهیم؟
معمولا به محض اینکه حرف از
کاهش بودجه به میان می آید، کسب و کارها از هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی
خود می کاهند اما حقیقت این است که چنین کاری در کوتاه مدت نتیجه ای غیر
از کاهش فروش ندارد.
در واقع شرکت ها پس از کاهش
هزینه های بازاریابی اگرچه از هزینه های خود می کاهند اما کاهش فروش و در
نتیجه درآمد هم آنقدر هست که اثر کاهش هزینه ها را از بین ببرد و به کاهش
سود بینجامد و تازه این همه ماجرا نیست چرا که شما با کاهش هزینه های
بازاریابی از سهم خود در بازار نیز خواهید کاست و هنگامی که دوران رکود
اقتصاد
صنعت بیمه - شرکت
های بیمه در سراسر جهان همواره سعی می کنند برای جذب مشتری های بیشتر و
معرفی برندهای خود از تمامی ترفندها استفاده کنند. آنها با معرفی محصولات
جدید یا بیمه کردن افراد معروف جهان تلاش می کنند که در بازار رقابتی امروز
همچنان در صدر جای بگیرند.
به عنوان مثال، "لویدز لندن" که عنوان بزرگترین شرکت بیمه در جهان به یدک
می کشد، در تاریخ بلندمدتش و در قراردادهای خود همه چیز را بیمه می کند، از
ساق پاهای "بتی گاربل" ستاره دهه 1940 هالیوود و "دیوید لی روث" ستاره
موسیقی دهه 80 میلادی گرفته تا زبان "گنارو پلیسیا" کارشناس طعم و مزه
کافه زنجیره ای انگلیس. این شرکت نخستین پرواز تجاری، نخستن پرواز فضایی،
پل های ساخته شده، چاه های نفتی، کشتی های تجاری، املاک، سرمایه های
شرکت ها و سازمان را در کشورهای بی ثبات سیاسی بیمه کرده است.
یکی از مدیران این شرکت بر این نکته تاکید می کند که فعالیت های بسیار
گسترده و مختلفی وجود دارد که لویدز وارد آن شده است. به طور کلی، آنچه ما
انجام می دهیم بیمه کردن چیزهایی است که دیگران نمی توانند یا نمی
خواهند آنها را بیمه کنند.
او ادامه می دهد که پشت تمام بیمه نامه های غیرمعمولی که توسط شرکت
لویدز منعقد شده، کلید موفقیتی ساده ای وجود دارد که باید سرمایه گذاران
شخصی، بانک های چندملیتی و دیگر افراد از آن پیروی کنند و آن درک درست از
خطرات است. این شرکت برای فهمیدن عمر موتور هواپیمای خصوصی پادشاه عمان و
خطراتی که ممکن است بازی های المپیک 2008 پکن را تهدید کند، و اطلاعات
دیگر، افراد زیادی را استخدام کرده است.
به باور بسیاری از شهروندان عادی جهان، بیمه کردن افراد سرشناس مانند
خوانندگان و یا فوتبالیست ها احمقانه و عجیب است اما اکنون بیمه نامه های
در جهان فروخته می شود، که بسیار احمقانه تر به نظر می رسند.
به عنوان
مثال، شرکت بیمه ای اعلام کرده است، کسانی که می ترسند توسط افرادی
فرازمینی و عجیب مورد سرقت قرار گیرند را با 12 یورو بیمه می کند و در ازای
اتفاق چنین رویدادی بی نظیری و اثبات آن، پنج هزار یورو غرامت خواهند
گرفت. همچنین افرادی که از گیر کردن در آسانسور وحشت دارند، می توانند با
پرداخت 75 یورو خود را بیمه کنند.
اما برخی اوقات بیمه های عجیبی از سوی افراد نیز درخواست می شود. "یان
دالبوی" نابغ ریاضی دانمارکی، شرط استخدامش را بیمه خود و سه نسل از
خانواده اش قرار داده بود. از میان تمام شرکت های دانمارکی که خواهان حضور
او بودند، شرکت مخابرات توانست با بیمه کردن او، فرزندان، نوه ها و نتیجه
هایش این نابغ را استخدام کند.
یکی از هنگفت ترین پوشش های بیمه ای که در جهان به طور معمول ارائه می شود،
پوشش ورزشکاران و هنرپیشه های معروف جهان است. به عنوان مثال، چندی سال
قبل وقتی پاهای "کریستیانو رونالدو" در یک بازی مصدوم شد یک شرکت بیمه
بهترین شیوه تبلیغ را در بیمه کردن پاهای این بازیکن فوتبال دید. 144
میلیون دلار هزینه بیمه پاهای اوست تا دیگر نگران صدمات ناگهانی در زمان
مسابقات نباشد.
"آنجلینا جولی" بازیگر مشهور هالیوودی، نیز بخشی از اعضای بدنش را میلیون
ها دلار بیمه کرده است تا از هر آسیبی در امان باشد. "دالی پارتن" هنرپیشه و
نویسنده آمریکایی، نیز بخشی از بدن خودش را به مبلغ 600 هزار دلار بیمه
کرده است. پارتن از معدود خوانندگان زن سبک کانتری است که شهرت و محبوبیت
جهانی دارد.
اما بیمه های جالب تر نیز وجود دارد؛ برای رانندگانی که عشق سرعت دارند نیز
بیمه ای در نظر گرفته شده است. آنان می توانند با پرداخت مبلغ اندکی
هرچقدر که دلشان می خواهد پاهایشان را بر روی پدال گاز فشار دهند. بیمه ای
نیز وجود دارد که در آن چنانچه هواپیما ظرف چند ثانیه 3 هزار متر ارتفاع کم
کند به بیمه شده خسارت تعلق خواهد گرفت.
برخی از شرکت ها، بیمه های مربوط به عشق و محبت را در صدر فعالیت های خود
قرار داده اند؛ به عنوان مثال، زنانی که روز عروسی شان، نگران "بله" گرفتن
از داماد هستند می توانند با پرداخت 100 یورو خود را بیمه کنند. بیمه "لغو
عروسی" نیز وجود دارد، با این بیمه چنانچه یکی از زوجین به دلیل اتفاق یا
بیماری نتوانند در مراسم شرکت کند، بیمه خسارت آنها را پرداخت خواهد کرد.
آیا می دانید بیمه ملت بزرگترین وتوانمندترین بیمه خصوصی کشور بوده وصرفاًکار بیمه گری انجام می دهد.
آیا می دانیدبیمه ملت جزاتحادیه بیمه گران اتکایی آسیایی وآفریقایی F.A.I.Rبوده وکار اتکایی (بیمه نمودن) سایر شرکت های بیمه ای رادرسطح کشوری ومنطقه ای انجام می دهد ؟
آیا از محصولات انحصاری بیمه ملت مانند:بیمه تحصیل فرزندان،بیمه مستمری زنان خانه دار،بیمه اعتباری،زندگی جوانان،بیمه تکمیلی درمان خانواده و...شناخت دارید؟
آیا می دانید بیمه ملت درسال92بالاترین سودبیمه ای در بیمه های عمر وسرمایه گذاری را با پرداخت30.75درصد سو د در بین بیمه گران ایرانی از آن خود نموده است؟
آیا می دانید بیشترین مراکزپرداخت خسارت خودرویی در کشور ازآن بیمه ملت می باشد؟
آیا می دانید در رشته بیمه زندگی وسرمایه گذاری(عمر)بیمه ملت بهترین شرایط بیمه ای رابارعایت منافع بیمه گذاران فراهم نموده است؟
برای ما افتخار بزرگیست که پاسخگوی سایرسوالات بیمه ای شما باشیم
افتخاراین نمایندگی به ارتباط با کلیه مشتریان خودبوده ودر همه ساعات پاسخگوی شما خواهیم بود
شماره های تماس با ما:
تلفن:56692629 تلفکس:56348951 همراه:09128894695