.نه هدفی، نه توقع و انتظاری بسیاری
از شرکتها در واقع نمیدانند که از بازاریابی چه میخواهند یا انتظارشان
از تلاشهای شبانهروزی چیست. ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظیم کنید. سپس،
بپذیرید که بازاریابی یک مرحله است. در پایان، همواره از تناسب مراحل با
اهدافتان، اطمینان حاصل کنید.
2. نداشتن خرید(buy in) مجریان،
مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی میتوانند
زیانآور باشند و تمامی مراحل را تحتالشعاع قرار دهند. خرید (inbuy)را
با روشن کردن اهداف و مراحل عملیات بازاریابیتان به دست آورید.
3. ترس شرکتها
در برخورد با بازاریابی بیشتر دچار ترسی مبهم و نامحسوس میشوند. آنها
نه از خود بازاریابی، که از احتمال شکستشان در بازاریابی واهمه دارند. این
ترس حتی میتواند آنان را از آغاز و ادامهی کار باز دارد. هنگامی که
عملیات بازاریابیتان را راهاندازی میکنید، از اینکه بارها و بارها زمین
بخورید و موفق نشوید، ترسی نداشته باشید.
4. بیتوجهی به آموزش اگر
آموزشهای لازم بازاریابی را در اختیار کارمندانتان قرار ندهید، آنها
همچنان بدگمان خواهند بود و این مساله میتواند به از بین رفتن کل مراحل
بازاریابی منجر شود.
5. هدر رفتن سرمایه اجرای
عملیات50 دلاری که از اجزای خوبی برخوردار است، میتواند راهگشاتر از
عملیات 50000 دلاری باشد که به صورت ضعیفی طراحی شده است. بسیاری از فنون
بازاریابی ”سنتی“، مانند تبلیغات، نمیتوانند در برآورد و ارزیابی
هزینهها نتایج قابل قبولی ارایه دهند.حداقل دو بار در سال سرمایه
بازاریابیتان را ارزیابی کنید
6. اتلاف وقت اگر
در رفتوآمد به گروههای شبکهای هیچگونه تجارت و داد و ستدی نمیبینید؛
وقت خود را با رفتن به آنها تلف نکنید. تمام زمان بازاریابیتان را صرف
اثبات ارزشمندی آن کنید، در کنار گذاشتن قسمتهایی که درست عمل نمیکند،
تردیدی به خود راه ندهید.
7. نداشتن ارتباط اگر
در بارهی برگزاری یک سمینار مهم به کارمندانتان اطلاعاتی ندادهاید، آن
را برگزار نکنید. در تمامی مسایل و جزییات بازاریابی، سیاست آزادی بیان را
به کار گیرید.
8. نداشتن حس مسوولیتپذیری این
مساله بدترین و بزرگترین اشتباهی است که یک شرکت میتواند مرتکب شود.
داشتن اهداف واقعبینانه و عملکرد سریع برای کسانی که در کار بازاریابی
هستند، ضروری است. در غیر این صورت شما به مرگ ”آری“ گفتهاید و هیچچیز را
عملی نساختهاید.
9. نپرداختن پاداش اگر
در شناسایی و ارج نهادن به مهارتها و تخصصهای بازاریابی کارمندانتان
سهلانگاری کنید، محرکهایی که باید به کار گرفته شوند، دچار لغزش میشوند و
نتیجهای معکوس در پی خواهند داشت. راههای موفقیت در بازاریابی را که
پایههایی ثابت و استوار دارند، بشناسید.
10. نداشتن دست نوشته و بیتوجهی به مکتوب کردن کارها گفتهاند:
«هنگامی که کاری نوشته شود، انجام میپذیرد». همیشه اهداف و طرحهایتان
را بنویسید و این احتمال را بدهید که هنگام نوشتن، دیدگاه و چشمانداز شما
به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
اینها
اشتباهات متداولی هستند که بسیاری از کسب و کارها با آن مواجه میشوند. با
پرهیز از تکرار اشتباهات بازاریابی رقبای خود، از آنان پیشی بگیرید.
آیا می دانید بیمه ملت بزرگترین وتوانمندترین بیمه خصوصی کشور بوده وصرفاًکار بیمه گری انجام می دهد.
آیا می دانیدبیمه ملت جزاتحادیه بیمه گران اتکایی آسیایی وآفریقایی F.A.I.Rبوده وکار اتکایی (بیمه نمودن) سایر شرکت های بیمه ای رادرسطح کشوری ومنطقه ای انجام می دهد ؟
آیا از محصولات انحصاری بیمه ملت مانند:بیمه تحصیل فرزندان،بیمه مستمری زنان خانه دار،بیمه اعتباری،زندگی جوانان،بیمه تکمیلی درمان خانواده و...شناخت دارید؟
آیا می دانید بیمه ملت درسال92بالاترین سودبیمه ای در بیمه های عمر وسرمایه گذاری را با پرداخت30.75درصد سو د در بین بیمه گران ایرانی از آن خود نموده است؟
آیا می دانید بیشترین مراکزپرداخت خسارت خودرویی در کشور ازآن بیمه ملت می باشد؟
آیا می دانید در رشته بیمه زندگی وسرمایه گذاری(عمر)بیمه ملت بهترین شرایط بیمه ای رابارعایت منافع بیمه گذاران فراهم نموده است؟
برای ما افتخار بزرگیست که پاسخگوی سایرسوالات بیمه ای شما باشیم
افتخاراین نمایندگی به ارتباط با کلیه مشتریان خودبوده ودر همه ساعات پاسخگوی شما خواهیم بود
شماره های تماس با ما:
تلفن:56692629 تلفکس:56348951 همراه:09128894695