بیمه ملت |نمایندگی7230

اولین نمایندگی آنلاین بیمه ملت در ایران/ارسال رایگان بیمه نامه به سراسر کشور
.:F.A.I.R،بیمه ملت بزرگترین بیمه خصوصی کشور،اولین بیمه الکترونیک در ایران،دارنده گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان درسال92،عضوفدراسیون بیمه گران اتکایی آسیایی وآفریقایی:.

یب

بیمه ملت |نمایندگی7230

اولین نمایندگی آنلاین بیمه ملت در ایران/ارسال رایگان بیمه نامه به سراسر کشور

اسلاید 11 اسلاید 22 اسلاید 33 اسلاید 44

بیمه ملت |نمایندگی7230
حق بیمه شخص ثالث
حق بیمـه بدنه خودرو
زندگی وسرمایه گذاری مستمری زنان خانه دار
مسافرین خارج ازکشور درمان تکمیلـی خانواده
آخرین نظرات
  • ۲۸ شهریور ۹۷، ۱۶:۴۳ - پرستار سالمند در منزل
    ممنونم
  • ۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ - نظافا منزل غرب تهران
    مممنونم

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

یک تبلیغ جالب ازLG



مدت زمان: 2 دقیقه 5 ثانیه

_____________________________________________

تبلیغ خودروی هیوندا




مدت زمان: 33 ثانیه



  • بیمه ملت کد7230

برخی از حرف ها هستند که هرگز نباید در محل کار به همکاران خود بگویید زیرا روزی برعلیه شما استفاده می شوند و موقعیت کاری شما را به خطر می اندازند. با اینکه شوخی کردن با دوستان در محل کار بد نیست اما باید حواستان جمع باشد تا در زمان مناسب این صمیمیت و شوخی ها را تمام کنید و دیگر ادامه ندهید.

  • بیمه ملت کد7230

پنج فناوری خودروهای نسل آینده


دنیای فناوری به سرعت در حال رشد است، صنعت خودروسازی هم در حال پیشرفت و فناوری های جدیدی را برای امنیت و راحتی بیشتر ما به ارمغان می آورد. برخی از این فناوری ها صرفا اختراعی جدید هستند اما بیشتر فناوری های این صنعت یا صرفاً برای امنیت بیشتر سرنشینان ساخته می شوند و یا نیم نگاهی به امنیت سرنشینان هم دارند. در بررسی که از این فناوری های جدید داشتیم، برخی از آن ها را نه تنها انقلابی در صنعت خودروسازی، بلکه انقلابی در حمل و نقل انسان یافتیم.

ما هم مثل شما دقیقا اطلاع نداریم، اما بر اساس آن چه که در حال حاضر در حال آزمایش شدن است و آن چه که امروزه در خیابان ها می بینیم، به این نتیجه رسیدیم که برخی از این فناوری ها شانس بالاتری برای استفاده شدن در خودروهای نسل بعدی را دارند. بعضی از این فناوری ها به ما امنیت بیشتری می دهند، برخی دیگر اطلاعات را به شیوه ای جدید برایمان به تصویر می کشند و برخی هم به ما اجازه می دهند که دست هایمان را پشت سر گذاشته و تنها از سواری لذت ببریم! در ادامه باما باشید تا از شماره پنج به شماره یک برسیم.

 

5. خودروهایی که در مسیر با هم در ارتباط هستند

خودروسازان برای تحقیق و توسعه فناوری ارتباط خودرو ها با هم و ارتباط خودرو با اجسام اطرافش سخت در تلاش هستند. تصور کنید که به چهار راهی نزدیک می شوید و خودرویی هم چراغ قرمز را رد می کند. شما در ابتدا متوجه خودروی متخلف نمی شوید اما این سیستم با استفاده از سیگنال های دریافتی متوجه خطر برخورد می شود و به شما هشدار می دهد و شاید هم برای جلوگیری از برخورد به صورت خودکار ترمز کند. پیش تر در معرفی برترین فن آوری  های به  کار رفته در خودروها به معرفی این فناوری پرداخته بودیم.

فناوری جدیدی با نام "خودرو به خودرو" یا “V2V” به منظور تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای توسط خودروسازانی همچون شرکت فورد در حال آزمایش است. سیستم “V2V” یک خودرو از وایرلس برای ارسال و دریافت اطلاعات از خودروهای اطراف خود استفاده می کند، اطلاعاتی مانند سرعت و جهت حرکتشان. در مرحله بعدی این اطلاعات بین خودروهای اطراف فرستاده می شود تا سیستم ها بتوانند فاصله مطمئن از هم دیگر را رعایت کنند. محققان دانشگاه MIT درحال کار بر روی الگوریتم سیستم “V2V” برای تحلیل اطلاعات دریافتی هستند تا در مواردی که خطر برخورد وجود دارد، سیستم بتواند اقدامات اجتنابی را انتخاب کند. در بررسی که سازمان کنترل ترافیک آمریکا در سال 2010 انجام داده بود، آمده است که سیستم "خودرو به خودرو" پتانسیل کاهش دادن 79 درصدی تصادفات جاده ای را دارد.

اما این تنها سیستمی نیست که محققین بر روی آن کار می کنند، بلکه سیستم "خودرو به علائم" و یا “V2I” هم در حال تست شدن است. سیستم “V2I” قادر به ارتباط برقرار کردن با علائم ترافیکی و چراغ های ترافیکی است. به علاوه این سیستم توانایی برقراری ارتباط با سیستم ترافیکی را دارد که به آن اجازه می دهد بهترین مسیر حرکتی را انتخاب کند. سازمان کنترل ترافیک آمریکا بر این باور است که همکاری سیستم های “V2V” و “V2I” در کنار هم، تمامی تصادفات جاده ای را به میزان 91 درصد کاهش خواهند داد. ارتباط شرکت های خودروسازی و دولتمردان برای توسعه و پیشرفت این فناوری ها امیدوار کننده است. تمامی این سیستم های ارتباطی، ما را به سمت فناوری بعدی در این لیست سوق می دهند.

 

4. خودروهای تمام اتوماتیک

ایده ساخت خودروهایی تمام اتوماتیک چندان هم جدید نیست. بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی این ایده را به نمایش گذاشتند، در حال حاضر هم خودروهایی هستند که قابلیت پارک خودکار دارند. خودروی تمام اتوماتیک واقعی، ماشینی است که می تواند به طور اتوماتیک حرکت کند، بدنیست بدانید ساخت و تولید این دست خودروها از آنچه فکرش را می کنید نزدیک تر است.

  • بیمه ملت کد7230

101فرمان برای فروش موفق

بیمه ملت کد7230 |


پایداری و رشد یک سازمان و یا شرکت نیازمند فروش بالا می باشد که در اینجا 101 فرمان برای آن را ذکر می نماییم شما میتوانید با پیروی از این 101 آزمون موفقیت خود را تضمین کنید.

1. نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید.
2.به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک بشوید که به آنها خواهید فروخت
3.همیشه به توصیه دیگران درباره سرووضع و نحوه حضورتان گوش کنید.
4. اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتماد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید.
5. سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید.
6. مطالعه و شرکت دوره های آموزشی را با قصد کسب اهداف خاص کمی انجام دهید.
7. مطالعه و مهارت هایی را که فرا می گیرید مرتبا مرور و تمرین کنید.
8. توصیه های ارائه شده به کار ببندید و ببینید آیا در مورد شما نیز کاربرد دارند یا خیر.
9. درباره مطالبی که یاد می گیرید. با دیگران صحبت کنید. این کار یا د آوری مطالب را راحت تر می کند.
10. ببینید در چه مواردی از کاغذ استفاده می کنید و موارد زائد را حذف کنید.

  • بیمه ملت کد7230

10 اشتباه فاحش در بازاریابی

.نه هدفی، نه توقع و انتظاری
بسیاری از شرکت‌ها در واقع نمی‌دانند که از بازاریابی چه می‌خواهند یا انتظارشان از تلاش‌های شبانه‌روزی چیست. ابتدا اهداف‌تان را مشخص و تنظیم کنید. سپس، بپذیرید که بازاریابی یک مرحله است. در پایان، همواره از تناسب مراحل با اهداف‌تان، اطمینان حاصل کنید.

2. نداشتن خرید(buy in)
مجریان، مدیران و کارمندانی که بازاریابی را باور ندارند، به طور جدی می‌توانند زیان‌آور

  • بیمه ملت کد7230

آموزش تصویری  شیوه صحیح گرفتن عکس ازخودرو در صدوربیمه های بدنه

  • بیمه ملت کد7230

خلق یک پیشنهاد با ارزش برای فروش


پیشنهاد با ارزش برای فروش جمله کوتاهی است که با شفافیت، فوایدی را که مشتری بالقوه با استفاده از محصول، خدمات یا فکر شما به دست می‌آورد بیان می‌کند، این جمله گویش فروش را آنقدر ساده می‌کند که مشتری به راحتی متوجه آن می‌شود و آن را به خاطر می‌سپارد.

این جمله الزاما باید به شیوه مخصوصی بیان شود؛ زیرا توصیف ساده خصوصیات و توانایی‌های پیشنهاد به تنهایی کافی نیست. بیان پیشنهاد باید دقیقا روی آنچه مشتری می‌خواهد و برای آن ارزش قائل است، تمرکز کند. مشتری می‌خواهد مشکلاتش را حل کند، راه‌حل‌های موجود را بهبود بخشد، زندگی بهتری داشته باشد، کسب‌وکاری بهتر، وسیع‌تر و با سرعت بیشتری انجام دهد.

خلق یک پیشنهاد با ارزش برای فروش یک تکنیک مفید بازاریابی است که موارد استفاده وسیع‌تری از بازاریابی محصول دارد. در نهایت با استفاده از این ابزار مشتری باید به این جمله برسد: «بله ،این برای من مناسب است!»

 

معرفی ابزار

مشتری می‌پرسد: «چرا من باید این محصول را بخرم؟» و پیشنهاد با ارزش فروش شما باید به این سوال به اختصار پاسخ دهد. رمز خلق یک پیشنهاد با ارزش فروش خوب این است که محصول یا ایده خود را به خوبی بشناسید و بدانید که چطور با رقبای خود مقایسه می‌شود و رقابت می‌کند؛ از همه مهم‌تر برای پاسخ به این سوالات خود را به جای مشتری بگذارید.

پیشنهاد با ارزش فروش می‌تواند با پاسخ گام به گام به مجموعه‌ای از پرسش‌ها ایجاد شود. با پاسخ به این پرسش‌ها، اجزای خلق یک پیشنهاد با ارزش فروش را در اختیار خواهید داشت که به این سوال مشتری پاسخ می‌دهد:«چرا من باید این محصول یا این فکر خاص را بخرم؟»

 

گام اول: مشتری خود را بشناسید.

با نگاهی به جایگاه مشتری‌تان، این سوالات را از خود بپرسید:

1) او کیست؟ شغلش چیست و به چه چیز نیاز دارد؟

2) دنبال چه بهبودهایی است؟

3) ارزش‌های او چیست؟

نکته مهم: اگر نمی‌دانید، بپرسید!

اگر دوباره این پرسش‌ها را از خود بپرسید، به سادگی می‌توانید حدس بزنید مشتری چه می‌خواهد و در کجا دچار اشتباه شده‌اید. پس مقداری تحقیقات بازار انجام دهید: با سوال مستقیم از مشتریان، یک سوال گروهی یا یک نظرسنجی به سادگی این کار قابل انجام است. «تحقیقات بازار» فقط ویژه مشتریان بیرونی نیست و برای بازارهای دیگر

  • بیمه ملت کد7230

راهکارهایی ساده برای شغل فروشندگی

فروشندگی شغل شریفی است،چرا؟ چون تقریبا این فروشنده ها هستند که نیازهای عمومی و روزانه ی ما را برطرف می کنند؛ نیازهایی همچون مواد غذایی، البسه، مواد بهداشتی و درمانی،طیف گسترده ای از خدمات و صدها موارد دیگر. زمانه به سرعت در حال عوض شدن است.

 

امروزه متاسفانه با توجه به فرهنگ جوامع مختلف فروشندگی به درستی معنا نشده است و عده ی کثیری از عموم

  • بیمه ملت کد7230

کسب و کار موفق در دوران رکود


بیشتر شرکت های موفق در دوران رکود شرکت هایی هستند که نه تنها از هزینه های بازاریابی خود نمی کاهند بلکه با به کار بردن شیوه هایی هوشمندانه در بازاریابی، خود را با رفتار جدید مصرف کنندگان وفق می دهند

 

 

چگونه به تغییر بودجه واکنش نشان دهیم؟

معمولا به محض اینکه حرف از کاهش بودجه به میان می آید، کسب و کارها از هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی خود می کاهند اما حقیقت این است که چنین کاری در کوتاه مدت نتیجه ای غیر از کاهش فروش ندارد.

در واقع شرکت ها پس از کاهش هزینه های بازاریابی اگرچه از هزینه های خود می کاهند اما کاهش فروش و در نتیجه درآمد هم آنقدر هست که اثر کاهش هزینه ها را از بین ببرد و به کاهش سود بینجامد و تازه این همه ماجرا نیست چرا که شما با کاهش هزینه های بازاریابی از سهم خود در بازار نیز خواهید کاست و هنگامی که دوران رکود اقتصاد

  • بیمه ملت کد7230

عجایب بیمه ای جهان

بیمه ملت کد7230 |

صنعت بیمه - شرکت های بیمه در سراسر جهان همواره سعی می کنند برای جذب مشتری های بیشتر و معرفی برندهای خود از تمامی ترفندها استفاده کنند. آنها با معرفی محصولات جدید یا بیمه کردن افراد معروف جهان تلاش می کنند که در بازار رقابتی امروز همچنان در صدر جای بگیرند.

به عنوان مثال، "لویدز لندن" که عنوان بزرگترین شرکت بیمه در جهان به یدک می کشد، در تاریخ بلندمدتش و در قراردادهای خود همه چیز را بیمه می کند، از ساق پاهای "بتی گاربل" ستاره دهه 1940 هالیوود و "دیوید لی روث" ستاره موسیقی دهه 80 میلادی گرفته تا زبان "گنارو پلیسیا" کارشناس طعم و مزه کافه‌ زنجیره ‌ای انگلیس. این شرکت نخستین پرواز تجاری، نخستن پرواز فضایی، پل ‌های ساخته شده، چاه ‌های نفتی، کشتی‌ های تجاری، املاک، سرمایه‌ های شرکت‌ ها و سازمان را در کشورهای بی ‌ثبات سیاسی بیمه کرده است.


یکی از مدیران این شرکت بر این نکته تاکید می کند که فعالیت‌ های بسیار گسترده و مختلفی وجود دارد که لویدز وارد آن شده‌ است. به طور کلی، آنچه ما انجام می ‌دهیم بیمه کردن چیزهایی است که دیگران نمی ‌توانند یا نمی‌ خواهند آنها را بیمه کنند.

او ادامه می دهد که پشت تمام بیمه نامه های غیرمعمولی که توسط شرکت لویدز منعقد شده، کلید موفقیتی ساده‌ ای وجود دارد که باید سرمایه‌ گذاران شخصی، بانک‌ های چندملیتی و دیگر افراد از آن پیروی کنند و آن درک درست از خطرات است. این شرکت برای فهمیدن عمر موتور هواپیمای خصوصی پادشاه عمان و خطراتی که ممکن است بازی ‌های المپیک 2008 پکن را تهدید کند، و اطلاعات دیگر، افراد زیادی را استخدام کرده است.

به باور بسیاری از شهروندان عادی جهان، بیمه کردن افراد سرشناس مانند خوانندگان و یا فوتبالیست ها احمقانه و عجیب است اما اکنون بیمه نامه های در جهان فروخته می شود، که بسیار احمقانه تر به نظر می رسند.

به عنوان مثال، شرکت بیمه ای اعلام کرده است، کسانی که می ترسند توسط افرادی فرازمینی و عجیب مورد سرقت قرار گیرند را با 12 یورو بیمه می کند و در ازای اتفاق چنین رویدادی بی نظیری و اثبات آن، پنج هزار یورو غرامت خواهند گرفت. همچنین افرادی که از گیر کردن در آسانسور وحشت دارند، می توانند با پرداخت 75 یورو خود را بیمه کنند.

                                                                                     

اما برخی اوقات بیمه های عجیبی از سوی افراد نیز درخواست می شود. "یان دالبوی" نابغ ریاضی دانمارکی، شرط استخدامش را بیمه خود و سه نسل از خانواده اش قرار داده بود. از میان تمام شرکت های دانمارکی که خواهان حضور او بودند، شرکت مخابرات توانست با بیمه کردن او، فرزندان، نوه ها و نتیجه هایش این نابغ را استخدام کند.

یکی از هنگفت ترین پوشش های بیمه ای که در جهان به طور معمول ارائه می شود، پوشش ورزشکاران و هنرپیشه های معروف جهان است. به عنوان مثال، چندی سال قبل وقتی پاهای "کریستیانو رونالدو" در یک بازی مصدوم شد یک شرکت بیمه بهترین شیوه تبلیغ را در بیمه کردن پاهای این بازیکن فوتبال دید. 144 میلیون دلار هزینه بیمه پاهای اوست تا دیگر نگران صدمات ناگهانی در زمان مسابقات نباشد.

"آنجلینا جولی" بازیگر مشهور هالیوودی، نیز بخشی از اعضای بدنش را میلیون ها دلار بیمه کرده است تا از هر آسیبی در امان باشد. "دالی پارتن" هنرپیشه و نویسنده آمریکایی، نیز بخشی از بدن خودش را به مبلغ 600 هزار دلار بیمه کرده است. پارتن از معدود خوانندگان زن سبک کانتری است که شهرت و محبوبیت جهانی دارد.

اما بیمه های جالب تر نیز وجود دارد؛ برای رانندگانی که عشق سرعت دارند نیز بیمه ای در نظر گرفته شده است. آنان می توانند با پرداخت مبلغ اندکی هرچقدر که دلشان می خواهد پاهایشان را بر روی پدال گاز فشار دهند. بیمه ای نیز وجود دارد که در آن چنانچه هواپیما ظرف چند ثانیه 3 هزار متر ارتفاع کم کند به بیمه شده خسارت تعلق خواهد گرفت.

                                                                                       

برخی از شرکت ها، بیمه های مربوط به عشق و محبت را در صدر فعالیت های خود قرار داده اند؛ به عنوان مثال، زنانی که روز عروسی شان، نگران "بله" گرفتن از داماد هستند می توانند با پرداخت 100 یورو خود را بیمه کنند. بیمه "لغو عروسی" نیز وجود دارد، با این بیمه چنانچه یکی از زوجین به دلیل اتفاق یا بیماری نتوانند در مراسم شرکت کند، بیمه خسارت آنها را پرداخت خواهد کرد.

  • بیمه ملت کد7230

پشتیبانی